سانایسانای، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

سانای نازیم

سانای و مهر 93

1393/7/23 11:47
نویسنده : مامان سانای
638 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازنینم مهرماه از راه رسیده و مامان میره مدرسه و تو خیلی خوشحالی از اینکه پیش آنا میمونی و به زور راضیت میکنم تا ظهر که از مدرسه برگشتم باهام بیا خونه.

اینم عکسای مهر ماهت عکس عید قربان و عکسای سفر یه روزمون به هشتپر پیش دوستت مهرسا کوچولوی خوش زبون

 

 

سانای 1

 

 

سانای2

 

سانای 3

 

سانای4

 

 

سانای و بابا جونش و مهرسای ناز و بابای مهربونش

 

 

سانای و باباش

 

اینم مهرسای ناز و شیرین زبون ( دختر دوست جونم لیلا)

 

 

سانای و اردکای خیلی گشنه!!!

 

 

 

 

پسندها (2)

نظرات (4)

عمه فروغ
23 مهر 93 13:55
سلام تازه با وبلاگتون آشنا شدم هزار ماشاا.. به این گل دختر خدا براتون حفظش کنه به من هم سر بزنید خوشحال میشم با هم دوست بشیم اگه تمایل به تبادل لینک دارید به من هم خبر بدید تا لینکتون کنم
مامان سانای
پاسخ
سلام خیلی ممنون ادرسی که گذاشتین مشکل داره من نتونستم بیام وبلاگتون انگاری دیشب سایتا مشکل داشت سر میزنم بهتون
مامان الینا
23 مهر 93 19:52
سلام و هزار ماشالا به این گل دختر و مامان مهربونش.عزیزم ایشالا همیشه سفر برید وبهتون خوش بگذره
مامان سانای
پاسخ
سلام خیلی ممنون نازنینم مرسی خاله
مامان النا
26 مهر 93 11:39
همیشه به گردش عزیزم.
مامان سانای
پاسخ
خیلی ممنونم خانمی